Kedves látogató! Ez a weboldal jelenleg szerkesztés alatt áll.
A selfskills.hu oldal ami a működőképes oldalunk, megtudja nyitni ha, a következő linkre klikkel: selfskills.hu.
Köszönjük megértését.

Varga Zoltán - NLP Life Coach; kommunikációs tréning, önismereti tréning, nlp coach, life coach, business coach

Breaking News
Home / MEDITÁCIÓ / Hullócsillag meditáció

Hullócsillag meditáció

A hullócsillag meditáció gyakorlása egyszerre nyugtató és élénkítő. Ez a típusú meditáció összekapcsolja gyakorlóját az univerzummal egy meghitt és gátlástalan módon.
Hullócsillag és Meteorit meditációs tippek
Sokan szeretik a hullócsillag és meteorit meditációt éjszaka végezni, amikor csillagászati hullócsillagok összefonódhatnak a gondolataik hullócsillagaival. A hatásos meditációhoz, a helyszínt, a látási viszonyokat, a légkört, és a kényelmet figyelembe kell venni.

* Helyszín: Válasz egy elvonulásra ideális helyet tiszta kilátással az éjszakai égboltra. A legideálisabb egy természetes közeg, mint egy mező vagy park a zavartalan meditációhoz.
* Látási viszonyok: Hogy növeljük a lehetőségét a hullócsillagok felfedezésének, meditáljon olyan területen, ahol tiszta az égbolt egészen a horizontig. Kerülje a túlzottan kivilágított területeket, mert fényükkel elnyomják a hullócsillagok fényét, amik így szinte „láthatatlanok”. Válasszon ködmentes éjszakát, mivel a köd szintén eltakarhatja az égboltot. A hideg éjszakák biztosítják a legjobb kilátást.
* Légkör: Egy békés környezet a meditációhoz, stressz mentes és kicsit eldugott kell hogy legyen. Próbálja meg elkerülni az olyan helyeket amik hangosak a közlekedés, az épületek, vagy az olyan emberek zajától akik behatolnak az égi szemlélődésébe.
* Kényelem: Ha kényelmetlenül érzi magát, nem lesz képes elmerülni a meditációban. Öltözzön az időjárásnak megfelelően laza, kényelmes ruhába. Vigyen magával egy gyékényszőnyeget vagy pokrócot,ha el szeretne terülni a földön, és röviden vizsgálja át a környéket mielőtt elkezdi a meditációt, hogy tudatában legyen a lehetséges zavaró tényezőknek, amik így nem fogják megijeszteni.

Amikor készen áll a meditáció megkezdéséhez, vegyen mély lélegzeteket és végezze a szokásos relaxációs gyakorlatokat, hogy csillapítsa az elméjét és a testét. Néhányan jógapózok végzését részesítik előnyben, míg mások meditációs zenét szeretnek hallgatni lágy és élénk hangokkal, amik a szikrázó hullócsillagokra emlékeztetnek.
Ha képtelen vagy a szabadban meditálni éjszaka, azok képzeljenek el hullócsillagokat és meteoritokat helyette. Ehhez sötét szoba ajánlott, képek és művészi alkotások csillagos jelenetekről hasznosak lehetnek fókuszpontnak. Kozmikus fókuszpont lehet még a hold, fényes csillagok az égen, üstökösök, csillagképek, a napfelkelte és naplemente.

A hullócsillag meditáció szimbolikus módja az elme megtisztításának a véletlenszerű gondolatoktól, legyenek azok a csillagok a lelki szemeink előtt vagy a tiszta éjszakai égbolton.

About zsofi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>